قیمت ادکلن اصل
رنگین کمان عطرها
ارائه مطالب مفید وآموزنده در رابطه با عطر وادکلن

 

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTVe4f0Iy7aeJWZix3276WKubwSAOIAySLtjkudUWZgqO07vCVzzw

این سوالی است که معمولا در ذهن خیلی از دوستداران و طرفداران دنیای مد و زیبایی نقش میبندد و معمولا کسی برای آن پاسخ درستی را ارائه نمیکند ولی ما در این مطلب قصد داریم پاسخ این سوال را با صراحت بیان کنیم تا ابهاماتی که در ذهن افراد در مورد قیمت عطر و ادکلن اصل و اورجینال هست برطرف شود.

اولین نکاتی که در این رابطه باید در نظر داشت این است که عطر و ادکلن یک کالای لوکس محسوب میشود و در ضمن یک کالای وارداتی میباشد و به هیچ عنوان در داخل کشور تولید مشابه نمیشود پس بنا براین در همین ابتدا میتوان نتیجه گرفت که تقریبا تمامی عطرو ادکلن های اورجینال و اصل از یک قیمت جهانی تبعیت میکنند و یک مبدا و مرجع بین المللی قیمت آن را تعیین میکند

و با توجه به این که ارز اول بین المللی در کشور ما دلار میباشد، قیمت عطر و ادکلن اصل و اورجینال با قیمت ارز (مشخصا دلار) تعیین میشود و با نوسانات قیمت ارز معمولا قیمت این گونه کالاهای لوکس که طبعا وارداتی هستند کمی تغییر خواهد کرد

اما چرا در بعضی از فروشگاه‌های  سطح شهر قیمت یک عطر و ادکلن اصل و اورجینال خاص نسبت به جاهای دیگر تفاوت غیر منطقی دارد سوالیست که باید از این فروشگاه داران پرسید، چرا که معمولا اختلاف قیمت نا چیز شاید به چشم نیاید و لی وقتی از این اختلاف قیمت از یک حد معمول عبور کند نمیتوان منطقی برای آن قائل شد و بهتر است از خرید از آن فروشگاه خاص صرف نظر کنیم.

شاید بتوان گفت دلیل اصلی این اختلاف قیمتهای در بعضی اوقات غیر منطقی، نبود نظارت کافی بر این فروشگاه ها و البته نداشتن رقیب داخلی در تولید عطر و ادکلن میباشد که بر شدت این قضیه دامن زده است. چرا که تجربه نشان داده فضای رقابتی بین کالاهای خارجی و لوکس مثل عطر و ادکلن اصل و اورجینال و کالاهای مشابه تولید داخل قیمت این گونه کالاها را منطقی تر و منصفانه تر کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رنگین کمان عطرها و آدرس looxperfume.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: