هیجان خرید عطر و ادکلن اصل
رنگین کمان عطرها
ارائه مطالب مفید وآموزنده در رابطه با عطر وادکلن

 

 

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQEo8luZZt30EvI8M_vvCO9xacHNuxsjs7fq5oA1WtxQB3FCY3ngA


در این مقاله نکات مهم در رابطه با خرید عطر و ادکلن را بیان می کنیم.
یونانیهای قدیم، جذاب بودن را یک نیروی الهی می‌دانستند که با فرد زاده می‌شود و آدم‌های عادی از وجودش بی‌بهره‌اند. اما روانشناسان امروزی می‌گویند کاریزما و جذابیت، بیشتر از آنکه یک نیروی معجزه‌آسا باشد، یک مهارت است؛ مهارتی که با تسلط بر حرکات چهره، بدن، پوشش ، آرایش ، بوی خوش و حتی تک‌تک واژه‌هایتان می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. برای جذاب بودن،‌ بیشتر از آنکه به یک نیروی مادرزاد یا دانش خارق‌العاده نیاز داشته باشید، به مهارت‌هایی ازقبیل درست راه رفتن و نشستن ، هارمونی در پوشش ، انتخاب درست عطر ، درست سخن گفتن و هدف‌گیری درست پیام و …. نیاز دارید، پس از همین حالا شروع کنید و شما هم جذاب شوید.
در مقاله “روش اصولی خرید عطر برای خانم های جوان چیست؟” ایده های مختلف مجذوب کردن حس بویایی مردها را به شما معرفی می کنیم. برای این منظور به خاطرات دوران کودکی، رایحه غذاهای مورد علاقه و عطرهایی که برای خود یا شما می پسندد اشاره می کنیم.

خرید عطر و ادکلن در جامعه امروز یکی از مهمترین اصول زیبایی و پاکیزگی و همچنین خرید عطر اصل جزء مهارت برای خریدار محسوب می شود.

برای همه ما بوهای خاصی است که احساس امنیت و شادی را در ما زنده میکند: این رایحه میتواند بوی چمن باران خورده، نان تازه، یک صابون خاص، یا بوی لباسهای خیس باشد. خیلی از مردها به بعضی بوهای خاص حساس هستند و درواقع، شاید راهی که می توانید به مرد مورد علاقه تان نزدیک شوید، از راه دلش نباشد و از راه بینی او باشد.
از بوی چه غذاهایی خوشش می آید و خوشش نمی آید؟

ممکن است یک شب با او غذا پخته باشید یا در رستوران بوی پنیر پارمیسان یا گیاهانی با بوی تند را استنشاق کرده باشید. باید به واکنش او توجه کنید. آیا او مجذوب بوی غذاهای خاصی می شود یا از آنها بدش می آید؟
از او بخواهید واکنشش را برای شما توصیف کند. این رایحه می تواند رابطه ای با دوران کودکی او یا یک موقعیت شاد یا بد قدیمی داشته باشد.مثلاً اگر متوجه شدید که طرف مورد علاقه تان به بوی وانیل تمایل دارد، می توانید دنبال عطری برای خودتان بگردید که با رایحه وانیل باشد. یا دسرهای خوشمزه وانیلی برای او درست کنید.
چه بوهایی دور و برش وجود دارد؟

حتی اگر مثل کارآگاه ها همه آپارتمانش را برای پیدا کردن بو و عطرهای مورد علاقه اش زیر و رو نکنید، هنوز هم می توانید با دقت به جزئیات زندگی روزمره اش، بوهای مورد علاقه او را پیدا کنید. ببینید برای شستن لباسهایش از چه پودری استفاده می کند؟ لوازم خانه اش چه نوعی است؟ آیا آنها را به خاطر بویشان انتخاب کرده است یا اصلاً بوی آنها برایش مهم نیست؟ لوازم خانه اش نشان می دهد که چقدر حس بویایی دقیقی دارد و مسئله بو و رایحه چقدر برایش اهمیت دارد.حمام خانه بهترین نقطه برای پیدا کردن بوهای مورد علاقه اوست. صابون و شامپویش را بو کنید. کرم مرطوب کننده اش را هم همینطور. آیا بوی خاصی را پیدا می کنید که در همه آنها مشترک باشد؟ افترشیو یا ادکلنش هم می تواند روشن ترین نشانه بوهایی باشد که دوست دارد. از این گذشته، اگر او از این بو برای روی صورت و بدنش استفاده می کند، پس مطمئناً اهمیت ویژه ای برایش دارد.
رایحه زنانه

یادتان باشد، طرفتان همانقدر که از بوی عطر خودش لذت می برد، مطمئناً بوی عطر شما هم اهمیت زیادی برایش دارد. خیلی از مردها درمورد بوی شما خیلی رک هستند و نظرشان را راحت به شما می گویند. دقت کنید و به نظری که درمورد عطرتان می دهد خوب توجه کنید. اگر وقتی بغلتان کرده است با حس خوبی می گوید، “وای، تو فوق العاده ای”، مطمئن باشید که بهترین عطر را برای خودتان انتخاب کرده اید.

با دقت به اولویت ها و علایق بویایی طرفتان مطمئن باشید که نتیجه خوبی عایدتان می شود. اگر بعضی بوهای خاص که در خانه اش یا جایی در زندگیش پیدا کرده اید را برایش زنده کنید مطمئن باشید از اینکه شما را در زندگی خود دارد بی نهایت احساس خوشبختی می کند. البته قدرت بویایی را نباید در محوطه خانه او منحصر کنید. باید بوهایی را که بیشتری تاثیر را روی او دارند پیدا کنید و این بوها را روی پوستتان، در آشپزخانه و در اتاق خوابتان در معرض توجه اش قرار دهید و مطمئن باشید که او را بیش از پیش مجذوب خودتان خواهید کرد.

قاط تمایز عطر های مردانه و زنانه در چیست؟

این سوالیست که در ذهن خیلی از دوستداران دنیای مد و زیبایی و البته عطر و ادکلن همیشه مطرح میشود و طرفداران خرید عطر و ادکلن از خود میپرسند چرا باید با توجه به جنسیت خود عطر انتخاب کنیم!

اولین نکته ای که باید در این خصوص بررسی کرد این است که معمولا وقتی بوی یک عطر به مشام انسان میخورد تشخیص این که عطر مورد نظر زنانه است یا مردانه اصولا کار سختی نیست و با کمی دقت و تمرکز میتوان به جواب این سوال دست یافت

این موضوع نشانگر این میباشد که نقاط تمایز عطرهای زنانه و مردانه به اندازه ای است که با کمی دقت در نوع رایحه آن قابل تشخیص است

اما این تفاوت ها در چیست؟؟؟

اولین موضوع تفاوت در ساختار پوست مردان و زنان است که نشان میدهد خانم ها اصولا پوستی لطیف تر از آقایان دارند،پس باید تناسبی بین عطر و پوست وجود داشته باشد

نکته بعدی نگاه روانی جامعه به این مسئله است  که مثلا انتظار داریم یک خانم از عطری با رایحه های لطیف مانند رایحه گل استفاده کند. این در حالیست که در عطر های مردانه تقریبا به هیچ عنوان از رایحه گل استفاده نمیشود و انتظار از آقایان رایحه هایی معمولا روبه تلخ و تندی میباشد
هیچ گاه بیشتر از سه عطر رو پشت سر هم امتحان نکنید.چراکه غدد بویایی شما دچار اشتباه می شوند.

سه دشمن اصلی عطر؛نور،دمای بالا و رطوبت هستند.پس عطر خودتون رو اگر به مقدار کم استفاده می کنید،در جعبه ی اصلی و بدور از گرما و رطوبت(به خصوص حمام ودستشویی) نگه دارید.

اما نکته آخر در ساختار ادکلن ها میباشد و این که معمولا عطر های زنانه از غلظت بیشتری نسبت به عطر های مردانه برخوردارند و در واقع به خاطر همین موضوع هست که از قدیم در کشور ما رسم بوده که به عطر های زنانه ( عطر ) و به عطر های مردانه ( ادکلن ) میگویند.

از این رو به همه افراد توصیه میشود که با توجه به جنسیت خود اقدام به انتخاب عطر نمایند و اولین اولویتشان در انتخاب عطر همین باشد.

توجه داشته باشید همه مغازه داران و بوتیک های خرده فروش رو نمیشه به فروش محصول تقلبی متهم کرد چون گاهی اوقات خود اونها هم فریب میخورند و به عنوان عطر اصل اقدام به خرید عطر وادکلن میکنند.توجه داشته باشید همه عطر و ادکلن فروشی های سطح شهر وارد کننده نیستند و خود اونها از بازار عمده محصولاتشون رو تهیه میکنند.
البته شرایط آب و هوایی هم بر رایحه عطر ها تاثیر میزاره مخصوصا رایحه های گیاهی بیش از دیگر رایحه ها در معرض تغییر هستند .

هنگام خرید عطر وادکلن به این نکته توجه کنید که اصولا عطر هایی که perfume باشند از دوام بیشتری نسبت به دیگر عطرها برخوردارند چون از نسبت اسانس بیشتری در آن عطر استفاده شده است .


برای امتحان بوی یک عطر،هیچوقت شیشه اون رو مستقیما بو نکنید.چراکه فقط بوی الکل و پیش رایحه به مشام می رسه.همیشه عطر رو روی پوست امتحان کرده و بعد از حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه شروع به بررسی اون کنید.برای اطمینان از انتخابتون بهتره که مسافتی رو قدم بزنید تا محیط تاثیر خودش رو روی بوی عطر بزاره و بارها اون نقطه را بو کنید.

قبل از خرید عطر دلخواه،اشانتیون اون رو از فروشنده بخواهید و برای چند روز اون رو امتحان کنید.چراکه پوست هر شخص بو و ترشح شیمیایی مخصوص به خودش رو داره و بوی یک عطر روی پوست افراد مختلف، رایحه ی متفاوتی ایجاد می کند.
نحوه درست استفاده‌ كردن از عطر
خیلی‌ها فكر می‌كنند همین كه عطر را روی بدن اسپری كنند، كار تمام است! اشتباه نكنید. عطر زدن آداب مخصوص به‌خودش را دارد، البته اگر دل‌تان می‌خواهد ماندگاری عطرتان بیشتر شود و مرتبا مجبور به استفاده و خرید عطر مجدد نباشید؛ عطر را روی قسمت‌های نبض‌دار بدن اسپری كنید آن هم نه از فاصله خیلی نزدیك. عطری كه از فاصله نزدیك اسپری شود روی یك نقطه جمع می‌شود و احتمال این‌كه بوی آن به تلخی بزند زیاد می‌شود. مچ دست‌ها، گردن (در مواردی ممكن است باعث ایجاد حساسیت شود) و آرنج‌ها محل‌های اصلی اسپری شدن عطر هستند. دست‌تان را در فاصله 10 تا 15 سانتی‌متری این نقاط بگیرید و به آرامی عطر را اسپری كنید. در مورد مچ دستان یك نكته را به خاطر داشته باشید؛ بعد از استفاده از عطر، مچ‌ها را به هم نسایید؛ این كار باعث خراب شدن بوی عطرتان می‌شود.
بعضی‌ها عطر را تنها روی گردن‌شان اسپری می‌كنند اما فقط به گردن اكتفا نكنید چون بخش زیادی از بوی عطرتان رو به بالا خواهد رفت و كمرنگ می‌شود. مچ دست‌ها برای تكمیل این پروژه عالی است!





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رنگین کمان عطرها و آدرس looxperfume.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: