رایحه خوشمزه در خرید عطر زنانه و مردانه
رنگین کمان عطرها
ارائه مطالب مفید وآموزنده در رابطه با عطر وادکلن

تفاوت اصلی عطر زنانه با عطر مردانه در رایحه آن است. رایحه عطرهای مردانه معمولا گرم و تند هستند و اصولا به این نوع عطرها، عطرهای خاص می‎گویند.
عطرهای مردانه علاوه بر اینکه بویی تند و گرم دارند رنگی تیره، قهوه‌ای و یا مشکی دارند که معمولا این نوع عطرها را افراد ۲۵ سال به بالا استفاده می‎کنند.
اما عطرهای زنانه رایحه‌ای ملایم و سرد دارند که نسبت به عطرهای مردانه رایحه‌ای دلنشین و خنک دارند که علاقه و توجه خانم‎ها را در تمام سنین جلب می‎کند.
رنگ اسانس‎های زنانه بیشتر رنگ سفید و روشن یا زرد دارند. معمولا از عطرهای ملایم زنانه به خاطر رایحه دلنشینی که دارند آقایان نیز استفاده می‎کنند و در مورد خرید عطر این طور نیست که آن عطر حتما زنانه هست.
با توجه به تجربه فروش عطر بیش از ۴۰ درصد خانم‌ها رو به عطرهای تند و مردانه آوردند و دوست دارند عطرهای خاص استفاده کنند و برعکس آقایان از عطرهای ملایم و آرام استفاده می‎کنند.
در نهایت تفاوت بین عطرهای مردانه و عطرهای زنانه رایحه آنها است و بعد از آن، رنگ عطر دومین مشخصه‎ی تفاوت آنها است.

بهتره پیش از خرید عطر مدل عطر وادکلن رو تو اینترنت سرچ کنید و دقیق ظاهر اون رو ببینید .
کوچکترین تفاوت ها گاهی نشون دهنده تقلبی بودنه! البته گاهی و نه همیشه . چون بعضی مواقع کمپانی ها در دوره های زمانی مختلف پکیج عطرهاشون رو تغییر میدن که باید همیشه در جریان این تغییرات باشید . تا در زمان خرید عطر به مشکل برنخورید.

خیلی وقتا شده شما یک عطری رو جایی از طرف کسی که زده بو میکنید و از پخش بو و تمجید دیگران از اون رایحه لذت میبرید و ترجیح میدید که اگه قرار به خرید عطر باشه برید اون عطر رو خریداری کنید .. وقتی که خرید عطر رو انجام دادید و استفاده کردید میینید هیچکی به شما نمیگه ادکلن زدی .نزدی! اگر با ادکلن دوش هم گرفته باشید نهایتا ی ربع اول بوشو حس میکنید اونم با طعم الکل و دیگه تموم .

خیلی آدم بیخیالی باشید اون ادکلن رو میزارید کنار یا هدیه میدید به کسی،  و دیگه هم سمت اون فروشنده‌ای که پیش اون خرید عطر رو انجام دادید، نمیرید .حقیقت اینه که عطر و ادکلن های تقلبی به وفور در سطح شهر توسط هر دست فروش و خرده فروش داره فروخته میشه و حتی پشت ویترین خیلی از بوتیک ها و حتی جاهایی که شما اصلا خیال نمیکیند این عطر تقلبی باشه رسوخ کرده و اعتماد اجتماعی مردم را نسبت به عطر و ادکلن خدشه دار کرده است و جدا از این مساله عطر و ادکلن های تقلبی نیز آثار بسیار زیان باری به پوست و ریه شما به جا میزاره.

هنگام خرید عطر وادکلن به این نکته توجه کنید که اصولا عطر هایی که perfume باشند از دوام بیشتری نسبت به دیگر عطرها برخوردارند چون از نسبت اسانس بیشتری در آن عطر استفاده شده است .

توجه داشته باشید همه مغازه داران و بوتیک های خرده فروش رو نمیشه به فروش محصول تقلبی متهم کرد چون گاهی اوقات خود اونها هم فریب میخورند و به عنوان عطر اصل اقدام به خرید عطر وادکلن میکنند.توجه داشته باشید همه عطر و ادکلن فروشی های سطح شهر وارد کننده نیستند و خود اونها از بازار عمده محصولاتشون رو تهیه میکنند.
البته شرایط آب و هوایی هم بر رایحه عطر ها تاثیر میزاره مخصوصا رایحه های گیاهی بیش از دیگر رایحه ها در معرض تغییر هستند .

برای امتحان بوی یک عطر،هیچوقت شیشه اون رو مستقیما بو نکنید.چراکه فقط بوی الکل و پیش رایحه به مشام می رسه.همیشه عطر رو روی پوست امتحان کرده و بعد از حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه شروع به بررسی اون کنید.برای اطمینان از انتخابتون بهتره که مسافتی رو قدم بزنید تا محیط تاثیر خودش رو روی بوی عطر بزاره و بارها اون نقطه را بو کنید.

قبل از خرید عطر دلخواه،اشانتیون اون رو از فروشنده بخواهید و برای چند روز اون رو امتحان کنید.چراکه پوست هر شخص بو و ترشح شیمیایی مخصوص به خودش رو داره و بوی یک عطر روی پوست افراد مختلف، رایحه ی متفاوتی ایجاد می کند.

هیچ گاه بیشتر از سه عطر رو پشت سر هم امتحان نکنید.چراکه غدد بویایی شما دچار اشتباه می شوند.

سه دشمن اصلی عطر؛نور،دمای بالا و رطوبت هستند.پس عطر خودتون رو اگر به مقدار کم استفاده می کنید،در جعبه ی اصلی و بدور از گرما و رطوبت(به خصوص حمام ودستشویی) نگه دارید.
در پایان توصیه میکنیم صرفا از جاهای بسیار معتبر و ریشه دار اقدام به خرید عطر وادکلن کنید و هیچگاه در مساله خرید عطر و ادکلن قیمت بسیار زیاد یا قیمت پایین را نشانه اصل یا تقلبی بودن کالا تلقی نکنید .شما تصور کنید یک فروشگاهی را در خیابانی در فلان منطقه از تهران که اجاره ماهیانه آن بوتیک حداقل ده ملیون تومنه یعنی روزی 350 هزار تومن که سود کنه تازه اجاره مغازه در میاد.خودتون تصور کنید که چه سودی را باید برای محصولاتش در نظر بگیرد. متاسفانه هرکسی که وارد عرصه فروشگاه اینترنتی شده دست به فروش محصولات عطر و ادکلن زده و این اشخاص کوچکترین اطلاعی از اصل یا فرع بودن کالا ندارند و احتمال اینکه به خود اونها عطر تقلبی(آگاهانه یا ندانسته) داده بشه بسیار زیاده .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رنگین کمان عطرها و آدرس looxperfume.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: